hello summerfeelings


vädret är helt amazing och det har varit det nu sen i torsdags. Riktig sommarvärme och oj vad jag älskar det! Har tränat mycket fotboll dessa dagar och senast igår tog vi en 10-1 seger i derbyt borta i bredåker, mycket skoj! Ja idag då, har haft MaB nationella i 4 timmar och nu har jag nyss varit på en springtur. Imorn har jag sovmorgon till halv 1 och sen temadag. Är inte så van med sådanna sovmorgonar så vet inte hur jag ska spendera den. Kanske på fotbollsplan, i solstolen eller i sängen. Vi får se, bra blir det  nog hursom helst. 

Kommentarer
Postat av: Julia

2010-05-18 @ 23:41:30
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Julia

grymt med vinst! Jag tänkte komma och kolla men hade inte tid och sådär... Har du möjligtvis något spelschema så att jag vet när ni spelar hemma och sådär så att jag kan komma och kika? :)

2010-05-18 @ 23:42:13
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0