det galnaste jag gjort.


underbart! woo, har över tusen bilder från resan, får visa senare, har inte äns hunnit få in bilderna från
systemkameran än. Här kommer en del av resan i ord/meningar, ja kalla det vad ni vill:

massor av asgarv. banasplit. chillat på ett hustak i en okänd ort under en stjärnklar himmel bland fladdermöss med en söt en. varmt azurblått vatten. sjungit och dansat som en tok. åkt harness zorbriding extreme sport - galnaste jag gjort i mitt liv!. risfält. starbucks. gasat vattenskoter. toppenväder varje dag. vandrat i djungel. mall of asia. skyskrapor. armband. söta pojkar. prövat på robinson liv. förlorat i kortspel efter kortspel = femtiotretusensjuttioen bananer att äta. varit med i en filipinsk reklamfilm för en åkattraktion, ganska mega coolt. snorklat bland söta fiskar. ray ban. sena kvällar med en mycket cool vän. flyfish, och nej jag ramla inte av mest gånger... . massage. båt. wakeboard åkning. käkat kokosnötter i djungeln. frisbee. shopping. fisk och fruktmarknad. sprungit skrikande igenom en okänd stad och trott vi blivit jagade av en mördare, haha. chillat galet på stranden. filipinsk danshow. sandslott. soldnedgång. 

oki, det där var långt ifrån allt, men sammanfattat så kan man säga att jag levt livet, ganska så azzum ja. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0