Fillippinerna 2010


Är nyss hemkommen från Fillippinerna. Enligt mig så slår det Thailand, helt klart. De här veckorna har varit helt jävla oslagbara. Även om jag skulle sitta och försöka skriva ett jättelångt inlägg för att försöka förklara vad jag har upplevt och gjort så skulle det inte vara tillräckligt för att kunna beskriva. Det går helt enkelt inte att beskriva, har upplevt så himla mycket, och det har varit så förbannat askalas kul! Inte någon vanlig charter utan en riktig resa, ingen turistbubbla till stad utan något riktigt. Det bästa med hela resan är att jag träffat nya underbara människor och det är det som har varit toppingen på mjukglassen, det lilla extra. Det bästa är att vi kommer ses igen, det vet jag! 

Fotogalen människa som jag är så har jag fotat en hel del, så finns väll lite med är tusen bilder från kamerorna som fått resan på bild, så finns en hel del att visa! Tänkte försöka sammanfatta resan sen iallafall, i ett annat inlägg, för nu är jag lite för trött. Har drabbats av jetlag så idag steg jag upp klockan 4, pigg som en mört, haha great. Men take care, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0