john blund anropar.


är fullkomligt slut i kroppen och knoppen efter den här dagen. Mina ben är spom spagetti och huvudet värkar, jag längtar verkligen efter att få krypa ner under täcket, släcka lampan och bara sova. Att få gå och sova efter att ha varit och tränat hårt, den känslan är ganska så underbar, håller ni inte med va? Efter skolan idag gick jag till elin i väntan på bussen, vi satt som fastklistrade framför tv:en, framför barnkanalen, haha! Pogram efter pogram, jag struntade i bussen och satt där och skrattade istället, det var mys!

Grattis Amanda på födelesedagen, 17 hela - ojojoj säger jag bara! ♥

Nu ska jag sova, imorn inleds dagen med Snörugby på gympan, låter brutalt? DET BLIR SKOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0