det är snörugby


stressig dag? ja det kan man väll säga, men en rolig sådan. Skoldagen började med snörugby, inte något som man prövat på tidigare men det var sjukligt kul! Ungefär samma regler som i vanlig rugby förutom att det utspelades i djupsnö, ja djupsnö! Killarna var helt galna och det smartaste tjejerna gjorde var att stEfälla sig åt sidan när det kom springande i full fart. När man väl fick tag i bollen var det bara att kuta för att inte bli snöbadad själv, panik panik! Det var iaf lagomt skönt med en lång dusch efteråt, när jag väl skulle ta på mig torra kläder så visade det sig att jag hade glömt mina byxor hemma, smart! Det löste sig iaf och en timme senare satt jag på bussen påväg till Amanda och Luleås gymnasieskola, var jätte roligt där och blev helnöjd. Tack Amanda!
Sen var det bara att stressa vidare hem och på handbollsträning och nu sitter jag här, nyäten :-) Ska alldeles byta om till fotbollskläder och dra och träna. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0