190110

Var ett bra tag sen senast jag skrev, har varken haft någon tid eller lust till att skriva. Finns så himmlans mycket annat man kan göra än att sitta och blogga. Men ändå är det någonting som gör att man dras tillbaka och börjar sitta och skriva igen, det går i perioder. Men som sagt, mycket annat har hänt. Jullovet har övergått till skola, jag jag har hunnit fylla 16 år, 16 HELA år, det är sjukt vad tiden går fort! Igår mitt på dagen kom jag hem från katrineholm och Sverigecupen, och hela helgen kan beskrivas som väldigt kul. Hur matcherna skulle sluta var man redan förberedd på, men vi kämpade hela tiden på och det var verkligen roligt att spela. I katrineholm har vi även passat på att se två landskamper, Sverige - norge, en vinst var för båda lagen.

Nu är det iallafall tisdag vilket innebär skolans mest chilligaste dag, vilken tur för mig som har varit som en zombie ända sen jag kom hem. Har bara spec fotboll och kemi, ganska så mega nice. Det var allt jag hade att skriva, ganska torrt och tråkigt långt inlägg, men sånna får man stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0