Struck by Lightning


english poem writing in the school

Började 12.20 och slutade 5 idag. På engelskan hade vi en vikarie vid namn Gerda och under lektion fick vi göra engelska dikter. Länge sen jag skrattade så mycket under lektion, haha! Efter 5 cyklade jag hem och sen mötte jag Amanda och vi tog en promenad. Kul att träffa henne igen♥! Det är så konstigt att vi inte går i samma klass eftersom vi har gjort det så länge jag kan minnas.

Just nu ligger jag här i sängen och pluggar lite english, har ett test imorn. Imorn är det sista dagen med "riktiga" lektioner den här veckan, eftersom torsdagar är såkallade chilldagar med fotboll, idrott, musik osv och på fredag utgår lektionerna för att istället springa en mil. Ibland leker livet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0