lite för mycket att göra

hej allesammans! det var ett bra tag sen senast, rättare sagt 3 veckor sen. Jag har helt enkelt varit så busy, och då har bloggen blivit lidande. Skolan har startat igen, ny skola och ny klass för min del. Första 3 veckorna på natur har gått bra och shemat är helt okej. Två dagar till 5 och det beror på att jag har spec.fotboll båda dagarna, 3h/dag. Så detär inte så mycket vanliga lektioner, tummen upp!

Fotbollen har också tagit upp tid. Träning eller match i stort del varje dag. Har hunnit spela både lilla vm och dm, vilket resulterade med en silvermedalj i LV (F93) , vilken prestation eftersom vår trupp består till störst del av 94or)!

Idag är det seriefinal med f18, borta mot storfors. Finns inget annat än vinst som gäller! 4e seriematchen denhär veckan, då förstår ni kanske varför bloggen har stått orörd. Men nu ska jag försöka ge bloggen en chans, vi får se hur det går med det. nos vemos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0