gårdagens bravagder

igår var det full rulle från tidig morgon till sen kväll. lyckades med några tabbar när jag skulle åka buss till sjukhuset på morgonen, först läste jag av tidtabellen fel så stod och väntade på en buss som inte skulle komma, kände mig ensamast i världen. Ett bra tag senare fick jag reda på att bussen inte skulle gå förräns 20 minuter senare, så kunde till sist sätta mig i lugn och ro på bussen. Sen var det ju dags att plinga, eftersom jag trodde att att nästa stop var på sjukhuset, inte de inte. Bussen stannade och jag klev av, och fick då gå 1-2 kilometer för att komma fram, lyckat. Sen åkte bil från sjukhuset till stan och köpte mig min efterlängtade tröja, woho! Sen var det bara att återvända hem för att hinna se årets sista seriematch. Det blev höstens första förlust mot serievinnarna Lira som gick upp till division 2-1 var ett orättvist resultat eftersom vi hade hela matchen. Efter matchen så åt vi på ming med laget, go mat och mycket prat. Roligaste var sista timmen, ska inte gå in på detajl, men oj vad vi skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0