a longing


Jag längtar till en varm molnfri och vindfri sommardag som spenderas med vänner, bad och fotboll. Jag längtar efter kalla och ruskiga höstdagar, då regnet öser ner och man sitter inne med de allra mysigaste kläderna på och en kopp choklad i handen. Jag längtar till en vinterdag med lagom temperatur och blå himmel, som spenderas med vänner i slalombacken.  Jag längtar efter våren när den är som störst. Då snön smälter och man hör hur dropparna faller från taket. Man ser mer och mer av marken för varje dag som går, och växtligheten börjar ta till sig. Men i stället för att tänka på det som kommer så försöker jag leva i nuet, för allt det där underbara dagarna kommer så småningom. Lev i nuet och försök göra det så bra så att det är värt att minnas.


Kommentarer
Postat av: joy

Vilken härlig bild :)

2009-10-24 @ 01:21:01
URL: http://joyolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0