stjärna

har ni aldig tänkt på det? att när man har tråkigt går tiden så sakta att det känns som evigheter och att när man gör något roligt så flyger bara tiden iväg? Den här veckan har gått otroligt fort. Anledningen är att jag har gått och varit orolig inför min redovisning som jag hade sista lektionen idag, men vet ni? jag har varit orolig helt i onödan. En hel veckas grubblande och så är det över på 2 minuter, det är mer än najs. Jag känner mig så sjukt lycklig just nu och har ju världens anledning till dej, längtar! Allt är toppen, förutom att jag fortfarande är sjuk, att det aldrig släpper? Har varit mer eller mindre sjuk i två månader nu, det är bläh. När halsontet försvinner ska jag börja träna igen, kanske blir på söndag mån tro? :) Annars har jag inget annat att skriva.. jo justedet! tog ju vaccinet i onsdags och det gjorde mer ont än vad jag hade väntat mig. Varit trött i hela kroppen och öm i hela armen, det blir nog bättre med tiden. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0