1994


Vem är jag? Varför bloggar jag?
Jag är en glad 15 årig tjej, född vinter 1994 som bor i norra sverige. Börjar naturvetenskapliga programmet till hösten. Jag har ett stort intresse för sport, och framför allt för fotboll. Andra saker som intresserar mig är att resa och fotografera. Jag har alltid haft ett intresse för foto, men det intresset ökade när jag fick tillgång till en bättre kamera. Båden utanför och samband med mitt sportintresse så blir det många resor i vårat avlånga land, både korta och långa sträckor, något som jag verkligen gillar!

Varför bloggar jag då? Har läst så många olika bloggar, och från dem har jag blivit inspirerad till attt göra samma sak. Jag startade bloggen främst för att publicera mina egna foton, men även för att skriva om min vardag och mina åsikter. Jag ser det som en rolig grej, att blogga, när man har tid över. Om det inte var roligt så skulle jag inte göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0