en början

"en tusenmilafärd börjar med ett steg", med det citatet kan jag beskriva det jag nyss påbörjat, att resna ut min garderob! Det är långt ifrån färdigt, men jag har iallafall börjat, vilket är det viktigaste. Det är alltid början som är jobbig, det gäller allt. För när man väl börjat går allting som på en rallybana, dvs fort.

Midsommar afton idag, har inga planer. Fanny sov hos mig igår till idag, årets första tältning. Det var inte så att man vaknade för att det var för kallt eller för varmt, utan vi vaknade av att en man och en kvinna hade en låång konservation på vägen utanför tältet, komiskt. 

Det här sommarlovet har bara erbjudit dåligt väder, regn och moln. När ska de riktiga sommarvädret komma?
Långt och meningslöst inlägg, det ända jag har att erbjuda just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0