GULD I LULEÅSPELEN!


guuuuuld!   jennifers bild.

Dålig uppdatering, men det är ju sommar? finns så mycket annat att göra än att sitta vid datorn. Sedan senaste inlägget har jag spelat luleåspelen med f94. Obesegrade genom hela gruppen, vinst med 5-0 i semifinalen och sedan blev det att spela final mot Norrvalla från Finland, landskamp :) . Vi vann finalen med 5-4, trots att vi låg i underläge med 2-4 i andra halvleken. Sjukt bra! ..och ojoj vilken glädje när kvitteringsmålet 4-4 och det avgörande målet kom, riktig glädje det :)

Lite mer bilder

gläääädje

innan finalen

efter ett mål (?) i finalen

efter vågen

Kommentarer
Postat av: Hanna Wahlgren

Förlåt för sent var, jag har haft lite blogguppehåll ett tag under sommaren men nu ska jag börja igen. Just nu sitter jag och svarar på kommentarer och ska skriva mitt första inlägg på - hum, en månad ? Vad gör du själv ? kramar

2009-08-04 @ 15:14:01
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0