från arlanda!

Sitter här på arlanda. kom hit kring 10 imorse och åker vidare till afrika vid 21.00 ikväll. Hela 11-timmars väntan, men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge ;) btw, nu är det ju bara kring 4 timmar kvar. Det är bara att fördriva tiden med andra saker, precis som jag gör nu. Bra väder är det ju här i Stockholm så har passat på att sitta ute i solen. Kring 12 i natt landar vi iaf, och sen så har vi en bussresa framför oss innan vi är framme vid hotellet. Det kan dyka upp ett eller flera inlägg därifrån, men jag lovar inget. Utan det är väll om man får några minuter över. Du kan ju hålla utik iaf :)

Hade bra hemma i Sverige och frys inte alltför mycket :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Wahlgren

Spännande att åka till Afrika, vad ska du göra där ? Jag väntar på min kompis för vi ska laga ihop nån middag :)

2009-08-05 @ 19:23:12
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: Anna

häftigt att åka till Afrika. Måste också säga att du har en himla snygg design, Rutan där man skriver sin kommentare är ju superhärlig :)

2009-08-05 @ 20:48:36
URL: http://annnajohansssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0