afrika


north africa

Hemma återigen i sverige. Har varit en underbar resa med superbra och varmt (!!!!) väder och en massa spännande och roliga upplevelser. Badat, träffat på alla afrikas olika djurarter, sett hägringar, solat, glass i massor, sandstorm, shoppat, åkt segelbåt (katamaran), ja listan kan göras lång. En av de mest härligaste upplevelserna var att flyga parachute. Vilken känsla! Kände mig som en fågel (haha) och utsikten var amazing. Lite läskigt, men värt det. Om ni inte gjort det förut, så prova på det!

Mer bilder kommer senare :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW, amazingg!!!



i've never seen a giraffe in the wild!!!



och jag vet vad "dyr" menar... >:O haha



jag vill ha en nya undervattenssystemkamera, de där är JÄTTEDYR>..



Som kan kosta ungefär 40,000 kr....



den en jag vill ha är ungefär 7,000 kr

2009-08-17 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0