20th august.

    
passande bild kommer hit lite senare



tjo allesammans!
igår drog fanny och jag en fika på hansson och sen efter det lite minigolf, andra gången denna vecka för min del.. ..men det är kul och spela, iaf när det går bra, hehe :) Mest aktiva aktivitet denna vecka, eftersom jag varit sjuk, men nu är jag på bättringsvägen och är nästan helt frisk. Om igår då, på kvällen for jag med Amanda och hennes bror och åt glass i stan, och sen resten av kvällen spenderade vi med kubb, supergoa vinbärssmoothies och tv-tittande då zlatan gjorde debut i barca, helt okej debut :-) sleepa sedan over hos amanda.

Idag har jag haft träningsmatch mot bbk p95, och det gick ju då sisådär, de var sjukt snabba och tekniska. Ingen bra match från vår sida, men det blir svårt att få ett bra spela när man möter ett sånt lag, ett killag. Skönt att komma igång igen efter att ha varit borta i två veckor, en vecka som turist i afrika och en vecka som sjukling hemma. På lördag är det dags för lilla vm, är taggad till tusen!

ska bli skönt att sätta sig framför brasan nu och titta lite tv nu :) take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0